Ben je Hyundai-rijder? Schrijf zelf een review

Om een Hyundai review te kunnen maken, heb je een MijnHyundai account nodig. Log direct in en geef je mening.

Ga naar Mijn gegevens / Mijn auto en klik op ‘Voeg review toe’. Alvast bedankt voor je bijdrage!

Naar MijnHyundai

Reviews

• Bertram van Dijk30-04-2019
      (8.3)

Inmiddels zitten de eerste 2500 km er met mijn nieuwe Kona op. Heerlijke auto moet ik zeggen. Bij snel accelereren hoor je wel dat het een 3 cilinder is maar op constante snelheden is hij netjes stil. De Nexen banden zorgen voor het meeste lawaai. Jammer dat Hyundai daar niet heeft gekozen voor een A-merk band. Ik heb veel (rustige) snelweg kilometers gereden met een gemiddeld verbruik van 1:18,5. Dat stelt me zeker niet teleur. Het interieur geeft een prima kwaliteitsgevoel en Apple Carplay werkt super. Ik ben blij met mijn keuze voor de Kona.

• Tiny Vessem01-04-2019
      (9.4)

Bijna een jaar eigenaar van deze auto en hebben er samen met mijn vrouw reuze schik mee. Rijd erg zuinig en is comfortabel.Korte draaicirkel en ligt prima op de weg.Met het Apple-Car-Play systeem is alles binnen bereik.Telefoon-radio-eigen muziek en navigatie werken prima naar wens. Hopen lang plezier van deze auto te hebben.

• Ar Janzen03-02-2019
      (8.6)

heerlijke auto om in te rijden erg stil en veel veiligheid-voorzieningen 1 minpuntje navigatie systeem geeft te late instructies en kent veel wegen niet kan er ook geen flitsmeldingen op zetten.

• Hans Graansma12-10-2018
      (8.0)

Fijne uitvoering die Kona Premium. Elektrische stoelverstellingen van bestuurder en bijrijder zijn super, nagenoeg alles is mogelijk. Een paar kanttekeningen wil ik wel plaatsen: De HUD (Head-Up-Display) kent geen dag- en nachtinstelling voor de helderheid. De radar met camera aan de voorzijde zou adaptive cruisecontrol mogelijk moeten kunnen maken....helaas zit dat er niet op. Lane assist werkt nogal nerveus; het is naar mijn eerste indruk niet fijn rijden, je moet je handen aan het stuur houden terwijl je dit eigenlijk liever los wilt laten. Hij is wat stug geveerd, dat had iets comfortabeler gemogen. Verder alle lof want het is een fijne wagen. De 1.0 GDI levert voldoende vermogen en schakelt soepel. De bediening van de menu's is redelijk eenvoudig. Het ruime touch-screen is fijn. De camera geeft een zeer helder beeld bij achteruitrijden, ook in het donker ! Onderhoud lijkt niet moeilijk want overal is goed bij te komen, je kunt haast met de fiets rondom de motor haha. Prima!